Aktualności

250% wzrost liczy przesyłek InPost w okresie świątecznym

Rafał Brzoska Grupa Integer

Średnia liczba przesyłek przekazywanych w listopadzie i grudniu 2013 roku przez InPost wzrosła nawet o 250%. Ten wynik jest zasługą Paczkomatów InPost – umożliwiających łatwe i szybkie odebranie zamówionego przez Internet produktu.

Dostawę za pomocą Paczkomatów InPost umożliwia obecnie blisko 5 tys. e-sklepów funkcjonujących pod własną domeną (m.in. Merlin, MediaMarkt, Saturn, Komputronik, Agito, Gandalf.com.pl, Answear.com) oraz 30 tys. e-detalistów oferujących swoje produkty na Allegro.

Według badań Grupy Integer.pl, 99% klientów jest zadowolonych z terminowości i jakości usług świadczonych za pomocą Paczkomatów InPost. Z kolei aż 97% osób, które skorzystało z terminali, poleca rozwiązanie swoim znajomym.

Konieczność wprowadzania na rynek innowacyjnych form dostarczania produktów dostrzegana jest już przez gigantów branży e-commerce, takich jak Amazon czy Google. Różnica jest taka, że Paczkomaty InPost stawiają na model „otwarty” usługi, dzięki czemu adresują ofertę do 92% klientów w sektorze e-commerce – mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

Podczas, gdy inne firmy testują dopiero rozwiązania paczkomatowe, my stawiamy kilka tysięcy terminali rocznie na całym świecie. Dla porównania: Deutsche Post rozstawiała 2.000 maszyn w Niemczech przez 12 lat, a Duńczycy instalowali 180 terminali w okresie aż 4 lat! – dodaje.

Klientów do usługi przyciąga możliwość całodobowego nadawania i odbierania paczek z terminali InPost. Jak pokazują statystki, blisko 60% produktów odbieranych jest z Paczkomatów poza standardowymi godzinami otwarcia punktów usługowych, a współpraca z czołowymi graczami rynku e-commerce pozwala nawet 4-krotnie zwiększać udział dostaw za pomocą Paczkomatów InPost w sklepie partnera.

Komentarze