Program lojalnościowy sklepu ANSWEAR.com przez pierwsze pół roku działania przyciągnął 30 tys. klientów. Otrzymują oni 10% wartości każdego zakupu z powrotem w postaci wirtualnych złotówek, za które mogą w przyszłości opłacić kolejne produkty. Klienci ANSWEAR CLUB odłożyli na kontach klubowych już prawie milion złotych. Dodatkowo kilka tysięcy z nich wykorzystało już swoje środki, płacąc nimi za kolejne zakupy. ANSWEAR.com to multibrandowy sklep internetowy skupiający ponad 150 marek z całego świata, w tym wiele niedostępnych do tej pory w Polsce. Więcej o nim możesz przeczytać w wywiadzie z Krzysztofem Bajołkiem.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również