Travelata.ru, wiodąca spółka w segmencie dystrybucji pakietów turystycznych online (e-travel) na rynku rosyjskim pozyskała 5 mln dolarów w wyniku zakończenia rundy A. Finansowanie pochodzi od polskiego funduszu MCI Management SA, zrealizowane poprzez Invia.cz, spółkę portfelową funduszu MCI.TechVentures. Celem emisji akcji serii A było pozyskanie przez Travelata finansowania na wzmocnienie pozycji i przyspieszenie wzrostu na dynamicznie rozwijającym się rynku rosyjskim dystrybucji pakietów turystycznych online. Posiadanie tak doświadczonego inwestora jak MCI i partnera jak Invia po swojej stronie jest jednym z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej, pozwalającej nam osiągnąć wysoką wydajność operacyjną oraz najwyższe standardy obsługi klienta. Dzięki zakończeniu rundy A będziemy mogli wzmocnić naszą pozycję niekwestionowanego lidera w dystrybucji pakietów turystycznych online w Rosji – powiedział Alex Zaretsky, CEO oraz założyciel Travelata Invia.cz jest liderem segmentu e-travel w regionie Europy Srodkowo-Wschodniej, która prowadzi działalność w Czechach, Polsce, Słowacji, Węgrzech i Rosji (dzięki Travelata.ru). Ponad 90% udziałów w Invia należy do MCI Management, polskiego funduszu private equity inwestującego w spółki technologiczne w regionie CEE, DACH, CIS oraz Turcji.

Zobacz również