Zapraszamy na transmisję na żywo Akademii e-biznesu. Obejrzysz ją w playerze na dole wpisu. Dziś konferencja z Zielonej Góry. Tematyka to relacje z klientami. Projekt jest skierowany do grupy obecnych i przyszłych e-przedsiębiorców, instytucji e-biznesu wspierających przedsiębiorców oraz do zainteresowanych tematyką ICT. Program konferencji: 12.00 – 13.00 Rejestracja gości 13.00 – 13.40 Sposoby pozyskiwania klienta. Zmiana strategii - od mass marketingu do interkatywnej konwersacji z klientem. 13.40 – 14.20 Zbudowanie procesu relacji z klientem 14.20 - 15.00 Utrzymanie procesu relacji z klientem. ROI z działań Customer Experience 15.00 – 15.20 Przerwa kawowa – networking 15.20 – 16.00 Badania satysfakcji klienta 16.00 – 16.40 Kompetencje pracownicze w procesie obsługi klienta - jak poziom zaangażowania pracowników wpływa na poziom lojalności i satysfakcji klienta? 16.40 – 17.20 case study Budowa standardów obsługi klienta - studium przypadku

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również