Zapraszamy na transmisję na żywo Akademii e-biznesu. Obejrzysz ją w playerze na dole wpisu. Dziś konferencja z Zielonej Góry. Tematyka to relacje z klientami.
Projekt jest skierowany do grupy obecnych i przyszłych e-przedsiębiorców, instytucji e-biznesu wspierających przedsiębiorców oraz do zainteresowanych tematyką ICT.
Program konferencji:
12.00 – 13.00 Rejestracja gości
13.00 – 13.40 Sposoby pozyskiwania klienta. Zmiana strategii - od mass marketingu do interkatywnej konwersacji z klientem.
13.40 – 14.20 Zbudowanie procesu relacji z klientem
14.20 - 15.00 Utrzymanie procesu relacji z klientem. ROI z działań Customer Experience
15.00 – 15.20 Przerwa kawowa – networking
15.20 – 16.00 Badania satysfakcji klienta
16.00 – 16.40 Kompetencje pracownicze w procesie obsługi klienta - jak poziom zaangażowania pracowników wpływa na poziom lojalności i satysfakcji klienta?
16.40 – 17.20 case study Budowa standardów obsługi klienta - studium przypadku