ANSWEAR.com zanotował w 2012, w porównaniu z rokiem 2011, wzrost liczby zamówień o 218%, wzrost sprzedaży o 231%, wzrost współczynnika konwersji o 19%, a także wzrost liczby unikalnych użytkowników odwiedzających e-sklep o 116% oraz wzrost liczby wizyt na stronie aż o 257%! - Zdecydowanie największe wzrosty zanotowaliśmy w ostatnim kwartale ubiegłego roku, kiedy to zrealizowaliśmy kilkadziesiąt uzupełniających się kampanii promocyjnych, w tym m.in. po raz pierwszy w historii, samodzielną kampanię telewizyjną. W samym tylko grudniu 2012 liczba unikalnych użytkowników naszego sklepu internetowego przekroczyła 800 000, a liczba wizyt oscylowała wokół 1 500 000. To jak na razie nasze najlepsze wyniki w krótkiej historii firmy – podsumowuje Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce. Oprócz sklepu internetowego ANSWEAR.com posiada także dwa nowoczesne, tworzone na wzór showroomów salony stacjonarne: w poznańskim Starym Browarze oraz kieleckiej Galerii Echo.

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również