Arkadiusz Seidler dołączył do zespołu Audioteki - serwisu będącego liderem na rynku audiobooków. Seidler stanął na czele nowo powstałego działu kontentu i produkcji. Do jego obowiązków należy budowanie relacji handlowych z wydawcami, pozyskiwanie nowych tytułów do produkcji audiobooków zarówno na zlecenie samych wydawców jak i w ramach własnej działalności wydawniczej Audioteki.

Arkadiusz Seidler z rynkiem książki związany jest od ponad czternastu lat. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał pracując, m.in. w wydawnictwie Bellona, gdzie zajmował się marketingiem, sprzedażą i kolportażem, oraz jako dyrektor marketingu i sprzedaży w wydawnictwach Langenscheidt Polska (2004-2008), ABE Marketing (2008-2010) i Buchmann (2010-2012). Po fuzji Buchmanna z Wilgą i WAB, Seidler pełnił funkcję dyrektora ds. rozwoju w Grupie Wydawniczej Foksal. Wcześniej, w latach 2001-2003 był członkiem rady nadzorczej Krakowskiego Domu Książki. Od 2012 roku Seidler prowadzi wykłady z zakresu „relacji wydawca - księgarz” na Podyplomowych Studiach Polityki Wydawniczej UW.

- Postęp nowych technologii to nieustające wyzwanie i zarazem szansa dla audiobooków, które stanowią dynamicznie rozwijający się segment rynku książki. Dla polskiego oddziału Audioteki kluczowym zadaniem na najbliższy rok jest poszerzenie portfolio tytułów o treści skierowane do kobiet (literatura piękna, beletrystyka, poradniki psychologiczne i parentingowe). Chcemy również rozwinąć współpracę z wydawnictwami oferującymi dobrą literaturę dla dzieci i młodzieży, a także umocnić nasze relacje z wydawnictwami, z którymi współpracowaliśmy dotychczas - mówi Alina Prawdzik, dyrektor zarządzająca Audioteki. - To duże wyzwanie, ale wierzę, że manager z takimi kompetencjami jak Seidler doskonale sprosta tym zadaniom - dodaje Prawdzik.

Arkadiusz Seidler jest kolejną osobą, która w ostatnim czasie dołączyła do zespołu Audioteki. We wrześniu ubiegłego roku stanowisko dyrektora zarządzającego objęła Alina Prawdzik (wcześniej e-Bay), a w listopadzie Marta Klepka została business development & marketing managerem (wcześniej Publicis Groupe).


Zobacz również