Aktualności

Badania: jak internauci postrzegają biura podróży

bpwin_med

Temat na czasie – touroperatorzy padają, budząc nieufność klientów całej branży. Raport „Biura podróży w Internecie” podpowiada gdzie toczą się najważniejsze dyskusje, które kanały warto wykorzystać, jakie elementy oferty są pod lupą internautów.

Raport prezentuje opinie internautów na temat biur podróży. Biura oferują usługi o bardzo zróżnicowanej jakości, co budzi nieufność klientów. Przed wykupieniem wczasów czy wycieczki sprawdzają opinie na temat biur podróży w sieci. Raport pokazuje, że wizerunek biur podróży jest sumą opinii na ich temat umieszczanych w sieci. Umiejętne wykorzystanie informacji, jakie dają narzędzia do monitoringu, pozwoliłoby biurom na analizę obecnej sytuacji i właściwe ukierunkowanie swojej strategii marketingowej.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmy: SentiOne oraz 4P research mix, partnerem branżowym został portal Wakacje.pl. Całej akcji patronuje Mediarun.pl.

Pełny raport można pobrać lub przeczytać na www.biurapodrozywinternecie.pl

Komentarze