Aktualności

Badania: rośnie liczba odsłon mobilnych serwisów

gwałtowny wzrost odsłon mobilnych serwisów

W tyle nie pozostaje konkurencja WP. Grupa Gazeta.pl urosła o 24,6% (z około 38 do 47 mln odsłon),  Grupa Onet.pl skoczyła o 16% w górę (z 61 do 71 mln). Aż 32,5% wyniosła dynamika wzrostu w przypadku Grupy Interia.pl, przy czym ze swoimi niemal 25 mln odsłon wyraźnie odstaje od konkurencji. Podobnie jest z Grupą O2 – wzrost sięgnął 42%, przy czym serwisy mobilne łącznie wygenerowały „zaledwie” 17 mln odsłon.

Poza wielkimi graczami w trzydziestce najczęściej odwiedzanych stron mobilnych znalazły się dwa serwisy ukierunkowane głównie na urządzenia przenośne. 3gplay.pl wygenerował 5,57 mln odsłon (wzrost o 21%), natomiast mobini.pl – 1,61 mln (55,7% w górę). Wszystko wskazuje na to, że tempo wzrostu mobilnego rynku się utrzyma – chyba doczekaliśmy się wreszcie prawdziwego roku mobile.

Dane zaczerpnięte z badań PBI/Gemius, przeprowadzonych na zlecenie GoMobi.pl.

Komentarze