Aktualności

Badania: raport IAB Polska “Internet 2011 Polska – Europa – Świat”

raportIAB_med

Wiecie, że reklama mobilna zanotowała w zeszłym roku wzrost o 300%? Jeśli potrzebujecie więcej podobnych informacji – sięgnijcie po najnowszy raport IAB. To roczne podsumowanie działań i funkcjonowania rynku internetowego w Polsce.

„Raport strategiczny IAB Polska Internet 2011 Polska – Europa – Świat” to kompendium wiedzy na temat reklamy online w 2011 roku. Zawiera wiedzę przydatną zarówno dla marketerów jak i przedstawicieli branży interaktywnej.

W 2011 roku wyprzedziliśmy pod względem dynamiki wzrostu wydatków Francję. Niewiele brakowało, by została przekroczona granica 2 miliardów zł na reklamę online. W 2011 roku uwagę przyciągnął aukcyjny system emisji reklamy display (RTB). Pojawienie się w Polsce RTB (Real-Time Bidding) to zmiana sposobu kupowania osłon w internecie (zmienił się sposób kupowania odsłon w internecie). Każda odsłona jest wartościowana i sprzedawana po najlepszej cenie. W 2011 roku w arsenale reklamodawców znalazły szersze zastosowanie znacznie bogatsze formy reklamowe: kreacje oparte o rich media, augmented reality, kody QR, grywalizacje, czy wykorzystanie aplikacji na smartfony.

Dużo więcej w raporcie IAB – do pobrania tutaj.

Komentarze