Aktualności

benchmark.pl uruchomił własną platformę zakupową

benchmarkpl-logo

Najciekawsze nowości i premiery oraz produkty polecane lub przetestowane przez autorów benchmark.pl można znaleźć na uruchomionej niedawno platformie Marketplace. Bogata baza sprzętu elektronicznego, akcesoriów i gier, rzeczowe opisy oraz recenzje, wraz z bezpośrednim dostępem do oferty sprawdzonych sklepów internetowych mają pomagać użytkownikom w podejmowaniu trudnych decyzji zakupowych.

Marketplace to bezpłatna internetowa platforma zakupowa serwisu benchmark.pl, oferująca możliwość dokonania najkorzystniejszego zakupu w jednej z rekomendowanych sieci – Komputronik.pl, Karen.pl, Mediamarkt.pl, Saturion.pl oraz Euro.com.pl. Powiększająca się z miesiąca na miesiąc baza obejmuje laptopy, tablety, podzespoły do komputerów stacjonarnych, akcesoria, konsole, gry, oprogramowanie oraz smartfony. Oprócz zestawienia cen, karta każdego produktu zawiera najważniejsze informacje o jego cechach i ocenę redakcji, zaś szukający szczegółowych informacji mogą zapoznać się z recenzją oraz pełną specyfikacją. Całość opatrzona jest zdjęciami wysokiej jakości i najnowszymi wiadomościami o prezentowanym produkcie. Dodatkowo, na użytkowników serwisu czekają poradniki zakupowe, np. jak wybrać odpowiedni telewizor, smartfon czy laptop.

– Marketplace powstał z myślą o konsumentach, którzy muszą poruszać się w zalewie nowości i premier na rynku sprzętu elektronicznego. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej porównywarki cen. Podobnie jak w całym serwisie, także i tutaj kładziemy nacisk przede wszystkim na rzetelną ocenę produktów, mającą pomóc w decyzjach zakupowych. Chcemy aby czytelnicy benchmark.pl realizowali zakupy w godnych polecenia sklepach, dlatego wśród partnerów Marketplace znalazły się tak uznane marki jak Euro RTV AGD, Komputronik czy Media Markt –  wyjaśnia Wojciech Kiełt, Wiceprezes Zarządu benchmark.pl.

Platforma zakupowa Marketplace dostępna jest pod adresem http://www.benchmark.pl/marketplace

Komentarze