Oto lista zmian: - zlikwidowanie przymusu wybierania podkategorii dla wygenerowania raportu, dzięki temu możliwe jest zestawienie sprzedaży produktu z trendem całej kategorii; - średni czas generowania raportu skrócił się do kilku sekund; - brak ograniczenia wyświetlania ilości transakcji dla danego raportu; - przywrócenie „raportów własnych” dla kont z Grupy Allegro w nieograniczonej ilości; - możliwość benchmarkowania własnych kont z rynkiem; - monitorowanie istotnej formy promocji -„Okazje.Allegro”; - 11 poprawek usprawniających prezentowanie danych. Jeszcze w maju Manubia zyska nowy wygląd i przywróci tygodniowe lub codzienne raporty przesyłanych na e-mail. Manubia jest jedną z dwóch polskich firm (obok PlaceChallenge.com), która otrzymała wsparcie w ramach BizSpark Plus. To rozwiązanie B2B, przeznaczone do badania i analizowania sprzedaży na aukcjach internetowych. Na rynek trafiła właśnie trzecia wersja systemu. Więcej szczegółów na blog.manubia.pl

Zobacz również