Aktualności Narzędzia Startupy

Brand24: usługa ruszyła

brand24_logo

Niemal tysiąc osób testowało przez cztery miesiące system Brand24. W poniedziałek 12 września firma rozpoczyna sprzedaż swojego produktu.

Brand24 jest narzędziem do monitorowania publikacji internetowych. System zbiera i analizuje informacje z internetu, zwracając szczególną uwagę na dane pochodzące z serwisów społecznościowych. Realizowany jest również pomiar natężenia szumu wokół wybranej marki, produktu lub wybranych słów kluczowych.

Cechą wyróżniającą Brand24 jest szybkość zbierania danych. Produkt oferuje możliwość wyszukiwania informacji w czasie rzeczywistym.

Podstawowym obszarem wykorzystania narzędzia jest marketing w serwisach społecznościowych. Brand24 jest użyteczny m.in. przy analizie odbioru kampanii reklamowych, działań konkurencji, zachowań konsumentów, czy zarządzania kryzysami wizerunkowymi.

Zakres usług można dobierać spośród gotowych pakietów, – oferta jest adresowana do kilku grup klientów. Klienci biznesowi będą wykorzystywać bogate w funkcje konta komercyjne. Dla osób indywidualnych i mniejszych firm przeznaczono mniej rozbudowane konta prywatne.

W okresie testów, Brand24 zebrał ponad 3 miliony wyników. Najaktywniejszym źródłem wyników był Facebook (926 tys. wyników), mikroblogi (770 tys. wyników), blogi (502 tys.) oraz fora (407 tys.). Monitorowano i analizowano ponad 2300 fraz. Łączny czas testów wyniósł 3 643 godziny. Szczegółowe podsumowanie betatestów w formie infografiki będzie można znaleźć na Social24.pl.

Twórca Brand24 Michał Sadowski mówi: “Z perspektywy wielu firm nasz program to sposób na najtańsze i najszybsze badania rynkowe, w których zbierane dane pochodzą wprost od konsumentów.W trudnych warunkach rynkowych to duża wartość dla wielu firm”. Cieszy się też z tego, że firma ma już pierwsze poważne zlecenia.

Komentarze