Aktualności

Daftcode inwestuje 670 tys. zł w Wisetrends.com

Wisetrends

Daftcode to spółka, która działa na międzynarodowym rynku i z sukcesami inwestuje w nowoczesne technologiczne rozwiązania. Teraz postanowiła wesprzeć rozwój Wisetrends.com – innowacyjnego narzędzia do monitorowania i optymalizowania działań w obszarze social media stworzonego przez polską firmę Big Data.

Mierzyć, analizować i sprawdzać aktywność, dobrze poznać społeczność skupioną wokół brandu, nie ilość, a jakość – to trendy, które opanowały social media w 2013 roku. Coraz więcej marek zaczęło dostrzegać, że nie tylko duża liczba fanów jest wyznacznikiem sukcesu. Równie ważne jest zaangażowanie, dostosowanie contentu i dialog.

Potencjał Wisetrends.com, który – po udanej kwietniowej premierze – kilka tygodni temu zaprezentował swoje nowe odświeżone oblicze, dostrzegła spółka Daftcode angażująca się z sukcesami w tworzenie i wdrażanie nowoczesnych serwisów i oprogramowania. Firma zdecydowała się zainwestować w to przedsięwzięcie 670 tys. zł.

– Zainteresowanie marek komunikacją w social media z roku na rok jest coraz silniejsze. Zarówno małe firmy, jak i największe światowe korporacje dostrzegły ich siłę i możliwości, jakie dają. Wiemy jednak, że aby skutecznie komunikować się poprzez media społecznościowe, należy świadomie nimi zarządzać, analizować działania i wyciągać wnioski. Dlatego Wisetrends.com natychmiast zwrócił naszą uwagę, bo idealnie wpisuje się w obecne trendy – mówi Michał Thoma, IT Director z Daftcode. – Wierzymy, że nasza kooperacja pozwoli stworzyć unikatowe narzędzie na miarę potrzeb obecnego rynku – dodaje.

Komentarze