Hub:raum Kraków - Centrum Innowacyjności Deutsche Telekom (właściciela sieci T-Mobile) - zainwestował w KoalaMetrics, krakowską spółkę z branży analityki mobilnej. Technologia KoalaMetrics analizuje dane dotyczące różnych aspektów działania operatorów telekomórkowych i platform m-commerce zapewniając ich klientom i użytkownikom bardziej komfortowe korzystanie z urządzeń mobilnych. Inwestycja Deutsche Telekom oznacza dla KoalaMetrics dodatkowe zasoby finansowe oraz partnerstwo dużego operatora telekomunikacyjnego, który będzie wspierał projekt swoją infrastrukturą, technologią, know-how i możliwością dotarcia do ponad 180 milionów klientów. Technologia KoalaMetrics, dzięki zaawansowanym algorytmom analizy danych, jest w stanie zapewnić nową jakość klientom operatorów telekomórkowych i użytkownikom platform m-commerce. Oznacza m.in. to lepsze dopasowanie reklam do preferencji danej osoby, dzięki czemu będzie ich mniej i będą one mniej nachalne. Przyniesie to także lepsze oferty i lepiej spersonalizowane usługi. KoalaMetics dostarcza więc bardzo skuteczną optymalizację usług telekomów, a klientom operatorów pozwoli na wygodne, pozbawione natrętnych reklam, korzystanie ze smartfonów i tabletów. Nazwiska twórców KoalaMetrics nie są obce krakowskiej społeczności technologicznej. Kamil Burczyk, Mateusz Pluta i Kamil Stanuch od 2012 roku prowadzą firmę Sigmapoint Mobile Development specjalizującą się w realizacji aplikacji mobilnych. Zespół odpowiadał również za stworzenie i rozwój aplikacji Nearbox. - Po Nearboksie powróciliśmy do tworzenia rozwiązań dla klientów i w czasie pracy z jedną z brytyjskich sieci reklamy RTB wpadliśmy na pomysł KoalaMetrics – wspomina Kamil StanuchDzięki udziałowi w finale Telekom Innovation Contest 2014 zdobyliśmy uwagę T-Mobile i hub:raum (akceleratora i inkubatora Deutsche Telekom), którzy zainteresowali się naszym rozwiązaniem i ostatecznie postanowili zainwestować - dodaje. Skuteczność rozwiązania potwierdziły również testy przeprowadzone wspólnie z T-Mobile, w których poprawność osiągnęła 93,7%. Oznacza to, że w 94 na 100 przypadków udało nam się poprawnie przewidzieć czy dany użytkownik jest np. kierowcą lub czy interesuje się sportem" – dodaje Stanuch.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również