Portal z kuponami rabatowymi Vouchercloud.pl przygotował ciekawą infografikę dotyczącą psychologii konsumenta. Badanie dostarcza wielu ciekawych wniosków dotyczących zachowania klienta w sklepie internetowym, których implementacja pomoże zwiększyć sprzedaż. Najważniejsze fakty dotyczące zachowania klienta w sieci:
  • 57% klientów opuści stronę, jeśli ta nie załaduje się w ciągu 3 sekund. 80% z nich nie wróci.
  • 92,6% uznaje zdjęcia produktów na najważniejszy czynnik w decyzji zakupowej
  • 50% konsumentów ma większe zaufanie do produktu po obejrzeniu video
  • 79% klientów ufa recenzjom online w takim samym stopniu, jak osobistym rekomendacjom
  • 67,4% zakupów zostaje przerwanych. Główne powody to ukryte opłaty przy finalizacji zakupów (41%) i obowiązek założenia konta przed zakupem (29%)
  • 59% klientów porzuca koszyk, jeśli ich preferowana forma płatności nie jest dostępna
Więcej szczegółów znajdziesz na poniższej infografice.  

infografika Psychologia konsumenta


Zobacz również