Rewolucja w ogrzewaniu: czy nowa dyrektywa UE przyspieszy rozwój ekobudownictwa?
15 kwietnia 2024
Również Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. Marketingu i e-commerce w answear.com zwraca uwagę na wady fulfilment. Twierdzi, że firma preferuje obsługę we własnym zakresie, ponieważ ceni sobie m.in. elastyczność – wysyłkę towaru tego samego dnia, w którym klient złożył zamówienie, codzienną współpracę między biurem obsługi klienta, marketingiem i magazynem.
Omawiane rozwiązanie nie jest więc idealne dla wszystkich e-sklepów. Odpowiednie będzie dla tych, które np. nie mają własnych magazynów, nie chcą marnować czasu na wysyłkę towaru, nie muszę dodatkowo przygotowywać produktów do wysyłki – dodawać instrukcji itp. Jeżeli właściciel sklepu internetowego jednak zdecyduje się na taki system, opłaty uzależnione są od ilości produktów, które znajdują się w magazynie. Jak informuje Logistiko, koszt wydania lub przyjęcia jednego produktu waha się od 20 do 40 groszu. Dodatkowo przedsiębiorca musi doliczyć jeszcze cenę zabezpieczenia przesyłki do transportu (karton, folia bąbelkowa, wypełniacze) i usługi kurierskiej. Zdjęcie w nagłówku artykułu zostało udostępnione dzięki uprzejmości serwisu fotolia.com (© storm).