Portale
domy.pl oraz
oferty.net dołączyły do programu partnerskiego ComperiaLead, należącego do porównywarki finansowej
Comperia.pl. Od dziś użytkownicy tych portali mogą porównać i wybrać najlepsze produkty finansowe bezpośrednio na odwiedzanych stronach.
W ciągu 18 miesięcy od uruchomienia
ComperiaLead do programu przystąpiło prawie 1500 partnerów. Za ich pośrednictwem do instytucji finansowych trafia 5 000 klientów miesięcznie.
ComperiaLead umożliwia wydawcom stron internetowych oraz blogów zarabianie na pośrednictwie w sprzedaży produktów finansowych. Partnerzy otrzymują nie mniej niż 50% przychodu od każdego sprzedanego produktu.
W III kwartale 2012 roku Comperia wygenerowała 1,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 24 tys. zł zysku netto. Przychody względem analogicznego okresu roku 2011 wzrosły o ponad 50%.