Groupon Polska uruchomił właśnie
Grouponshop.pl. To platforma sprzedaży online dla zewnętrznych sprzedawców. Oferta nie jest ograniczona terminami.
Klienci mogą kupować produkty w niezmiennej cenie do wyczerpania zapasów lub do zdjęcia oferty ze strony. Towary podzielone są na 6 kategorii: Moda i Biżuteria, Dom i Ogród, Elektronika, Zdrowie i Uroda, Sport i Czas Wolny oraz Motoryzacja.
Z platformy mogą korzystać przedsiębiorcy posiadający sklep online, sprzedający w innych kanałach, ale i firmy, które nie mają e-sklepu.
Wystawienie oferty na Grouponshop nie wiąże się z żadnymi opłatami, jedyną opłatą jest ustalana indywidualnie prowizja od sprzedaży. Partnerzy platformy korzystają nieodpłatnie ze wsparcia zespołu opieki posprzedażowej, działu obsługi klientów oraz zespołu redakcyjnego (fotografów, grafików i copywriterów). Na starcie w swoim katalogu witryna ma ponad 400 produktów od kilkudziesięciu firm.