Eksperci IAB przygotowali raport "Wygoda zakupów w internecie". To zbiór wskazówek dla webdesignerów o tym, jak sprawić, by strona była przyjazna dla osób np. niewidomych czy słabo widzących. To ważne dla 8% Polaków - tylu mamy niepełnosprawnych. Raport można pobrać ze strony IAB E-commerce to zakupy w każdym momencie, bez konieczności uciążliwego wychodzenia z domu, z dostawą na wskazany adres, z opłaceniem zamówienia online. Są to zalety dla każdego użytkownika, jednak dla osób niepełnosprawnych są szczególnie istotne. Zespół Divante w ramach działania w Grupie Roboczej e-Commerce IAB postanowił przetestować 3 sklepy internetowe www.superkoszyk.pl, www.oponeo.pl i www.answear.com z osobami niepełnosprawnymi, aby dowiedzieć się, w jaki sposób poruszają się po stronach, co dla nich jest ważne, na co zwracają uwagę, czego im brakuje. Wyniki przedstawiono w formie raportu. W dokumencie zebrano informacje, które pokażą projektantom jak niewielkie zmiany mogą mieć ogromny wpływ na to, czy nasza strona zostanie odczytana przez np. Osobę niewidomą. Wytyczne zawarte pozwolą usprawnić strony i sklepy internetowe, i dostosować je do niemałej grupy osób niepełnosprawnych, które na co dzień korzystają z Internetu.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również