Aktualności

E-mail marketing: buduj relacje z klientami

email_03_small

Takie wnioski wyciąga SARE z ósmego już badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. 56% ankietowanych (wśród nich właściciele firm i menedżerowie) zamierza zwiększyć swoje zaangażowanie w e-mail marketing a 91% z nich widzi w nim korzyści dla swojej organizacji. Użytkownicy poczty akceptują tę formę promocji – 86% z nich subskrybuje newslettery – branżowe, reklamowe i programów lojalnościowych. Te ostatnie docierają już prawie do 40 proc. użytkowników poczty.

Najwięcej badanych subskrybuje od 3 do 5 newsletterów tygodniowo. Niewiele więcej użytkowników subskrybuje 1-2 i 3-5 e-biuletynów, spadł natomiast odsetek zamawiających powyżej sześciu wiadomości w tygodniu.

Poczta marketingowa przestała być postrzegana jako spam – to dobra wiadomość. Firmy lepiej wybierają grupy docelowe i trafiają do nich z komunikatami. Odbiorcy również czerpią korzyści z tej formy komunikacji, co widać po efektywności e-mailingów.

Pełne wyniki badania znajdziecie na stronie SARE.

Komentarze