Ebexo rozszerza swoja ofertę o usługi e-mail marketingu. Emelo - system do zarządzania tym obszarem - będzie dostępny dla klientów firmy za darmo. Co więcej, bedzie w pełni zintegrowany z systemem sklepu internetowego.

- Z poziomu panelu administracyjnego sklepu każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do emelo i już od pierwszych dni może poznawać możliwości systemu mailingowego. Sklepy internetowe w ramach abonamentu ebexo otrzymują zatem rozbudowane oraz intuicyjne  narzędzie do działań „e-mail-marketingowych" - mówi Łukasz Strzelec, dyrektor zarządzający agencji interaktywnej ibero, właściciela marki ebexo.

Czym się wyróżnia nowy system? Oprócz wysyłki rabatów i voucherów dla klientów, umozliwia personalne zwracanie sie do nich (słownik imion w wołaczu), funkcje targetowania (osoby które nie dokonały zakupu w ostatnim czasie, osoby które zakupiły produkty danej firmy itp), a także testowanie A/B. Dodatkowo, system posiada osiem rozbudowanych filtracji z zakresu targetowania wysyłek e-mail – e-commercowych.


Zobacz również