Aktualności

eBuzzing: kupno BeeAd

ebuzzing

Francuska firma BeeAd stała się własnością eBuzzing – europejskiego lidera w dziedzinie reklam w social media. Zasięg BeeAd opiera się głównie na emisji reklam wideo na stronach niezależnych wydawców. Wśród wydawców współpracujących z BeeAd są twórcy najpopularniejszych serwisów we Francji, np. „Le Figaro”. Dzięki transakcji oferta eBuzzing w obszarze reklamy wideo, do tej pory realizowana w serwisach społecznościowych i na blogach została znacznie poszerzona.

W 2011 roku eBuzzing oraz BeeAd osiągnęły łącznie ponad 25 milionów euro przychodu. Na skutek połączenia nowopowstała grupa ma w 2012 roku generować łączny przychód na poziomie 40 mln euro.

eBuzzing to europejski lider w dziedzinie content seeding i realizacji kampanii wideo w social media. Firma jest częścią Wikio Group, która jest jedną z 50 najszybciej rosnących firm z branży cyfrowych mediów w Europie. Korzystając z technologii Wikio związanych m.in. z targetowaniem i analizą e-reputacji, ebuzzing zrealizował już prawie 3000 kampanii obejmujących np. wirusowe wideo, marketing na Facebooku. Biura ebuzzing znajdują się w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Niemczech. Dzięki współpracy z Think Kong sieć obecna jest od 2011 r. także w Polsce.

Komentarze