Eksperci z działu Edukacji GetResponse przygotowali darmowy poradnik wprowadzający marketerów i przedsiębiorców w tajniki automatyzacji marketingu. Na ponad 10 stronach zostały przedstawione najważniejsze informacje, dzięki którym każdy pozna na czym w ogóle polega marketing automation i czym różni się od tradycyjnych działań email marketingowych. Z poradnika można dowiedzieć się również jakie funkcje zawierają systemy marketing automation, jak planować kampanię opartą o marketing automation oraz, który kanał wybrać do komunikacji z klientami.  W ostatnich miesiącach pojawiło się wiele niejasności na temat marketing automation. Dlatego głównym celem tej obszernej publikacji jest usystematyzowanie wiedzy i informacji poświęconych tej formie komunikacji. Poradnik ma w klarowny sposób wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z automatyzacją marketingu.  Jakie systemy są bardziej skuteczne: tradycyjne platformy email marketingowe czy systemy marketing automation? A może firmy powinny korzystać z obydwu narzędzi jednocześnie? W przygotowanym poradniku staramy się na każdej stronie odpowiedzieć na te i wiele innych najczęściej zadawanych pytań – mówi jeden z autorów publikacji, Maciej Ossowski, Dyrektor działu Edukacji w GetResponse. Darmowy poradnik “Email marketing vs marketing automation” można pobrać ze strony - http://www.getresponse.pl/email-marketing/promo/marketing-automation-ebook

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również