Ponad 1 milion sprzedanych biletów na ponad 5 tysięcy wydarzeń muzycznych, sportowych i kulturalnych za pośrednictwem EVENTIM Polska - tak spółka kończy 2014 rok. Na nowy sezon wprowadza odświeżoną stronę internetową oraz aplikację na urządzenia mobilne.  Według danych sprzedażowych EVENTIM Polska, rośnie sprzedaż w kanale internetowym. W mijającym sezonie aż 70 proc. klientów dokonało zakupu za pośrednictwem sieci. W porównaniu do roku 2010, kiedy 37 proc. użytkowników przy zakupie biletów na wybrane wydarzenie korzystało ze strony internetowej, jest to niemal dwukrotny wzrost. Pozostałe 30% klientów dokonało zakupów w ponad 560 punktach sprzedaży EVENTIM na terenie całego kraju, zlokalizowanych w partnerskich sieciach m.in. EMPIK, Media Markt, Saturn, Media Expert czy Księgarniach PWN. - Popularność zakupów biletów przez internet za pośrednictwem Internetu stale rośnie. Ma na to wpływ wiele czynników. Począwszy od komfortu i szybkości dokonywania zamówienia, a skończywszy na ciągle rosnącym dostępie Polaków do sieci, urządzeń mobilnych oraz wzrostu zaufania do tej formy zakupów – komentuje Joanna Bączkowska, członek zarządu EVENTIM w Polsce. W mijającym roku strona EVENTIM odnotowała kilka milionów odsłon,. Statystyki pokazują, że użytkownicy wchodzący na stronę najczęściej korzystali z komputerów (80 proc.). W 20 proc. zakupy dokonywane były przez urządzenia mobilne: smartfony i tablety. Biorąc pod uwagę płeć klientów nieznaczną przewagę mieli mężczyźni – 53 proc. kupujących. Co trzeci klient portalu EVENTIM pochodzi z województwa mazowieckiego, co dziesiąty jest mieszkańcem Małopolski. Po blisko 9% stanowią klienci z województwa śląskiego, wielkopolskiego oraz dolnośląskiego. Na przełomie listopada i grudnia ruszyła sprzedaż biletów na sezon wydarzeń rozrywkowych w 2015 roku. W związku z tym wystartowała nowa strona internetowa EVENTIM Polska. - Odświeżona wersja strony jest odpowiedzą EVENTIM na zapotrzebowanie naszych klientów. Uruchomiliśmy funkcję dynamicznego wyszukiwania imprez, dzięki której w trakcie wpisywania nazwy, uzyskamy podpowiedź wydarzeń, które nas interesują. Oprócz tego nowa strona automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości urządzeń, z których korzystamy: komputera, smartfona czy tabletu - mówi J. Bączkowska. Nowością, która pomoże w sprawnym wyborze odpowiednich wydarzeń na kolejny sezon jest także aplikacja EVENTIM na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS. Daje ona możliwość zakupu biletów zarówno na koncerty, festiwale, sztuki teatralne jak i na wydarzenia sportowe. Aplikację można zsynchronizować zgodnie ze swoimi zainteresowaniami, dzięki czemu otrzymamy powiadomienia o zbliżających się wydarzeniach. Oprócz tego aplikacja daje możliwość oceniania i komentowania imprez, a także dzielenia się swoimi opiniami z innymi użytkownikami w mediach społecznościowych. Dzięki opcji Ticket Alarm otrzymamy także powiadomienie, o uruchomieniu sprzedaży biletów na koncert swojego ulubionego artysty. Dzięki zmianom strony, korzyści odczują także organizatorzy imprez. Obserwowany w Internecie trend operowania obrazami zamiast prezentowania treści tekstowych, w przypadku nowej odsłony strony dystrybutora znalazł swoje odzwierciedlenie w zwiększeniu powierzchni przeznaczonej na grafiki promujące imprezy. W praktyce skutkuje on zwielokrotnieniem powierzchni przeznaczonej na promocję imprez na stronie EVENTIM, co znacznie skraca czas znalezienia przez klienta odpowiedniego wydarzenia.

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również