Aktualności

Facebook: kiedy 'Lubię to' zmienia się w 'Nie lubię'

kciuk_dol_200-150

Badano użytkowników FB z Francji, Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii, Turcji i Malezji. Jak tłumaczyli brak dalszego zainteresowania stronami firm, które kiedyś polubili?

Ta marka już mnie nie interesowała – 39% amerykanów i połowa Brytyjczyków doszła do takiego właśnie wniosku. Ogółem – 49%.

Dostępne informacje nie były interesujące 32% osób z Wysp wskazało ten powód, w Turcji aż 52%. Ogółem – 46%

Informacje były publikowane zbyt często – tak stwierdziło 36% badanych. Było wśród nich 48% Francuzów i 52% Brytyjczyków.

Nie cenię informacji, które podawała firma – 27% badanych nie znajdywało dla siebie nic wartościowego. Wynik podbili Turcy (44%), dla mieszkańców Starej Europy nie był to tak ważki problem (ok. 20%).

Zbyt rzadko ukazywały się jakieś informacje – tylko dla 14% badanych był to minus.

Co zrobić, by użytkownicy nie uciekali ze stron firmowych? Lepiej rzadziej informować, lecz robić to sensownie.

Komentarze