Aktualności

Finanse: 1/3 firm narzeka na wymagania banków

bank

Z badań Rzetelnej Firmy wynika, że 34% przedsiębiorców uważa wymagania banków za zbyt wygórowane. 28% że procedury zbyt przewlekłe, co nie pozwala przedsiębiorcom na szybkie i elastyczne reagowanie na sytuacje biznesowe. Na brak oferty dopasowanej do potrzeb skarży się 12% firm, na brak kompetentnych doradców – 9%, a na niejasną ofertę, która wprowadza w błąd – 8%.

2/3 badanych nie zauważyło w ciągu roku żadnych zmian we współpracy z bankiem. Tylko 14% stwierdziło, że działania podejmowane przez banki przyczyniły się do poprawy jakości świadczonych przez nie usług.

– Badanie potwierdza, że mimo szumnych zapowiedzi w zakresie poprawy jakości usług bankowych świadczonych dla polskich przedsiębiorstw, ich poziom pozostaje taki sam – podsumował Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy.

Ciekawi jesteśmy jakie są Wasze spostrzeżenia ze współpracy z bankami? Na jakie problemy napotykacie najczęściej? A może wszystko jest wzorowo? Podzielcie się doświadczeniami!

*Rzetelna Firma to zarówno organizacja jak i program, promujący uczciwość płatniczą oraz stosowanie wysokich standardów etycznych i dobrych praktyk w działalności gospodarczej.

Komentarze