W związku z dynamicznym rozwojem, firma MyLED będąca właścicielem rozwiązania technologicznego, integrującego online nośniki digital out-of-home, uruchomiła biuro handlowe w Warszawie. Dyrektorem Sprzedaży została Anna Wardak, która wcześniej pracowała m. in. w Grupie ITI, Stroer Media, Cityboard Media oraz Screen Network. Na stanowisko Account Managera została zatrudniona Ewa Budzynowska, która poprzednio pracowała m. in. dla Wydawnictwa Egmont, Grupy Bauer, G+J oraz Cityboard Media. Prowadziła kampanie i projekty specjalne dla klientów takich jak: Unilever, L'Oreal, T-mobile, Grupa ITI, Nivea czy Mattel. - Decyzja o uruchomieniu biura w Warszawie wynika z rozwoju firmy, oraz poszerzenia oferty systemu MyLED o nowe możliwości technologiczne, nowe nośniki oraz urządzenia, które pozwolą na realizację ciekawych kampanii DOOH - stwierdza CEO MyLED, Grzegorz Śliwa. Anna i Ewa będą zajmowały się współpracą z domami mediowymi i klientami w zakresie tworzenia dedykowanych rozwiązań oraz realizacji kampanii digital out-of-home, wykorzystujących system MyLED i jego możliwości.

Zobacz również