Aktualności

Foodpanda po roku w Polsce przymierza się do reklamy w telewizji

foodpandalogo_405x250

Po roku działalności Foodpanda w Polsce umożliwia zamawianie jedzenia z 1200 restauracji. Jest to też jedyna firma na rynku, która współpracuje na wyłączność m.in. z McDonald’s, Salad Story, Sphinx, Aioli czy Bobby Burger.

Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez instytut Homo Homini na zlecenie Foodpanda.pl , 64% Polaków zamawia jedzenie z dostawą do domu lub pracy. Już 38% Polaków korzysta przy tym z serwisów internetowych czy aplikacji mobilnych.

Spośród tej grupy aż 1/3 wykorzystuje w celu zamawiania jedzenia aplikacje mobilne, przeznaczone na smartfona bądź tablet. Polacy najczęściej zamawiają w dostawie dania kuchni włoskiej, w tym oczywiście pizzę (78%). Na drugiej pozycji plasuje się kuchnia azjatycka, którą wybiera 11% badanych.

Od początku 2014 roku Foodpanda umożliwia zamawianie jedzenia z McDonald’s. Plany na bieżący rok obejmują zdobycie kolejnych 500 partnerów, w czym ma pomóc wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej oraz kampania outdoor oraz telewizyjna.

Komentarze