Wnioski z badania: 1. Coraz chętniej sprawdzamy pocztę na urządzeniach mobilnych - od 2010 roku bardzo dynamicznie rośnie wykorzystanie urządzeń mobilnych do sprawdzania poczty elektronicznej ,osiągając w pierwszym kwartale 2012 roku udział na poziomie 6%. Jednocześnie rośnie wykorzystanie technologi webowych do sprawdzania poczty. 2. Microsoft Outlook nadal króluje - z badania wynika, że ponad 68% poczty sprawdzanej przy użyciu programów desktopowych (instalowanych na komputerach) wykorzystuje jeden z programów Microsoftu - ponad 1/3 z tych programów to MS Outlook 2007 i 2010. 3. Social media i e-mail marketing - coraz częściej marketerzy szukają synergii pomiędzy social mediami (zwłaszcza Facebookiem) a e-mail marketingiem. Niestety, nie przekłada się to na sprzedaż, gdyż znacznie częściej umieszczany jest przycisk, którego celem jest polubienie fanpage danej marki niż udostępnienie danego newslettera na Facebook’owej tablicy subskrybenta. 4. Komunikacja one-to-one - marketerzy znacznie chętniej wykorzystują personalizację zarówno w temacie jak i w treści wiadomości. Mądrze zastosowana potrafi zwiększyć efektywność mailingu nawet trzyipółkrotnie. 5. Czas wysyłki - w dalszym ciągu pierwsza połowa tygodnia wykorzystywana jest do prowadzenia przede wszystkim komunikacji B2B, a druga do komunikacji B2C. Środa nadal króluje jako magiczna, jednak jej efektywność systematycznie spada. Zapraszamy do zapoznania się z infografiką obrazującą wyniki badania. Freshmail: e-mail marketing w liczbach - infografika Analiza danych objęła lata 2010, 2011, a także pierwszy kwartał 2012 roku

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również