Frisco.pl, spółka portfelowa MCI Management, uruchomiła pierwszy e-supermarket w warszawskim metrze. Pasażerowie podróżujący przez Centrum I linią metra za pomocą smartfona będą mogli zamówić produkty spożywcze z internetowych delikatesów. Ściany po obu stronach tej stacji zostały wyklejone grafikami przedstawiającymi sklepowe półki, na których znalazło się ponad 150 produktów. Odpowiednia aplikacja pozwalająca na zeskanowanie produktów i dodanie do koszyka jest dostępna do pobrania za darmo z App Store i Google Play. - Chcemy pokazać klientom, że po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro. Dla nas wirtualny sklep to jednak przede wszystkim działanie wizerunkowe, które ma budować rozpoznawalność marki ­ - wyjaśnia Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl

Zobacz również