Aktualności

Gadu-Gadu i Allegro łączą działy sprzedaży reklamy

GG Network oraz Grupa Allegro łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie i integrują działy sprzedaży obu spółek. “Nowy gracz” na polskim rynku reklamy internetowej będzie ustępował zasięgiem wyłącznie Grupie Google. Szefem nowego zespołu zostanie Jacek Makowski.

Według najnowszego badania Megapanel zagregowany zasięg wydawców, obejmujący m. in. witryny takie jak Allegro.pl, Bankier.pl, Ceneo.pl, Otomoto.pl, Gadu-Gadu.pl, GG.pl oraz aplikacje komunikatora Gadu-Gadu i radia OpenFM, sięga prawie 80%, dając im drugie miejsce na rynku i pozwalając zdystansować wszystkich lokalnych konkurentów za wyjątkiem Grupy Google.

Współpracę obu spółek ułatwił fakt, że mają one tego samego właściciela – Naspers Ltd., międzynarodowy koncern działającego w sektorach mediów, Internetu i rozrywki on-line.

Komentarze