GoldenLine, jeden z największych polskich biznesowych serwisów społecznościowych, wybrał system SALESmanago do automatyzacji marketingu i wdrożenia strategii Inbound Marketing. SALESmanago Marketing Automation umożliwi wdrożenie procesów automatyzujących marketing, ale również będzie aktywnie wykorzystywany jako narzędzie wspierające handlowców pracujących w dziale sprzedaży B2B. Jednym z kluczowych elementów będzie generowanie przez system automatycznych ofert do potencjalnych klientów jako element strategii Inbound Marketing. - Liczymy, że dzięki Marketing Automation zwiększymy ROI na naszej działalności marketingowej i usprawnimy pracę działu marketingu i sprzedaży – mówi Piotr Bożek, Dyrektor Marketingu w GoldenLine. - Zastosowanie technologii marketingu przez duże firmy może przynosić szybkie efekty sprzedażowe już na poziomie wdrażania najprostszych automatyzacji. Natomiast najważniejsze jest to, że wraz z rozbudową procesów automatyzacji mamy do czynienia z budowaniem konkretnej wartości firmy w procesach marketingowo-sprzedażowych - dodaje Marek Stopka, kierownik zarządzania produktem SALESmanago Marketing Automation.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również