GoldenLine, jeden z największych polskich biznesowych serwisów społecznościowych, wybrał system SALESmanago do automatyzacji marketingu i wdrożenia strategii Inbound Marketing.
SALESmanago Marketing Automation umożliwi wdrożenie procesów automatyzujących marketing, ale również będzie aktywnie wykorzystywany jako narzędzie wspierające handlowców pracujących w dziale sprzedaży B2B. Jednym z kluczowych elementów będzie generowanie przez system automatycznych ofert do potencjalnych klientów jako element strategii Inbound Marketing.
- Liczymy, że dzięki Marketing Automation zwiększymy ROI na naszej działalności marketingowej i usprawnimy pracę działu marketingu i sprzedaży – mówi Piotr Bożek, Dyrektor Marketingu w GoldenLine.
- Zastosowanie technologii marketingu przez duże firmy może przynosić szybkie efekty sprzedażowe już na poziomie wdrażania najprostszych automatyzacji. Natomiast najważniejsze jest to, że wraz z rozbudową procesów automatyzacji mamy do czynienia z budowaniem konkretnej wartości firmy w procesach marketingowo-sprzedażowych - dodaje Marek Stopka, kierownik zarządzania produktem
SALESmanago Marketing Automation.