Aktualności

Google+: szansa dla lokalnego biznesu

google_lokalne

Myśl globalnie, działaj lokalnie – stwierdzili spece z Google’a i otworzyli nową zakładkę “Lokalnie” w G+. Gromadzi opinie o miejscach z okolicy użytkownika (można też wygrać inną), ale też podstawowe informacje jak godziny otwarcia, zdjęcia. Kategorie obejmują np. restauracje, kawiarnie, bary, hotele. Oceny są prezentowane w 30-stopniowej skali – tak, jak przejęty niespełna rok temu serwis Zagat.

Z zakładki “Lokalne” mogą od razu korzystać rodacy szukający hoteli, restauracji czy muzeów w najmniejszych miastach Polski. Znajduje się w lewym panelu Google+, umożliwia wyszukiwanie konkretnych miejsc i ich typów. Po wybraniu wyników widzimy zdjęcia, oceny, opinie od znajomych, ocenę Zagat i inne przydatne dane np. adres czy godziny otwarcia. Działa również w urządzeniach mobilnych.

Więcej info na polskim blogu Google’a.

Komentarze