Aktualności

Gruper.pl ogłasza się numerem dwa zakupów grupowych

Nasz konkurent, który mówi że jest numerem dwa, ma znacznie mniej
aktywnych miast i kilkukrotnie mniejsze obroty niż Gruper – mówi o
Citeam.pl prezes jednego z największych serwisów grupowych w Polsce.

– Bazowanie jedynie na liczbie użytkowników skończyło się bańką
internetową w 2001 roku – twierdzi w rozmowie z portalem
Interkatywnie.com Tomasz Dalach. – Na giełdę wchodziły spółki
właściwie bez żadnych przychodów i były kupowane za horrendalne kwoty,
wyceniając swoją wartość na podstawie liczby użytkowników, a nie
przychodów.

O sile przedsiębiorstwa, również internetowego, powinny świadczyć
obroty i zyski. – To tak jak z dwoma zwykłymi sklepami na ulicy. Co z
tego, że do jednego wchodzi masa ludzi, skoro nic nie kupują? Przetrwa
ten drugi, z którego klienci wyjdą z torbami pełnymi zakupów – czytamy
w portalu.

Tymczasem ilość użytkowników Grupera rośnie zdecydowanie wolniej niż u
konkurencji. Według badań kwietniowych badań Gemius/PBI Citeam.pl ma
już ponad 1,3 miliona użytkowników, czyli blisko 400 tysięcy więcej
niż w marcu. Gruper.pl zyskał w tym samym czasie mniej niż 100 tysięcy
internautów.

Cały wywiad z prezesem Gruper.pl: interaktywnie.com

Komentarze