Aktualności Biznes Wydarzenia

Grupon chce edukować MSP

gruponbiznes

Groupon rozpoczął cykl bezpłatnych warsztatów edukacyjnych pod nazwą Groupon Business Club, skierowanych do właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw. Celem projektu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, marketingowych i sprzedażowych, zwiększających konkurencyjność i wspierających wzrost prowadzonych przez nich firm. Pierwsza seria spotkań Groupon Business Club odbędzie się w pięciu największych miastach Polski. Projekt realizowany jest przez Groupon Polska we współpracy z Konfederacją Lewiatan oraz AIP Business Link.

Groupon przeanalizował zachowania konsumentów z 48 krajów na 5 kontynentach. Teraz, poprzez serię warsztatów edukacyjnych wspartych przez ekspertów z Konfederacji Lewiatan a takżelokalnych praktyków biznesu, chce podzielić się z przedsiębiorcami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Warsztaty odbędą się w pięciu polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku i dwukrotnie – na początku i na końcu cyklu – w Warszawie. Na każdym z nich, z przedsiębiorcami spotka się Dyrektor Zarządzająca Groupon – Aniela Hejnowska, ekspert Konfederacji Lewiatan oraz goście specjalni. Wszystkie spotkania odbywają się w lokalnych siedzibach Polski Przedsiębiorczej – AIP Business Link.

Komentarze