Biuro w Warszawie to dla IgnitionOne kolejny krok w ekspansji międzynarodowej. Wcześniej firma otworzyła oddziały w Sao Paulo i Paryżu. Warszawskie biuro skupi się na pozyskiwaniu klientów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Nie będą w nim prowadzone prace nad rozwojem platformy.
To kolejna po
Facebooku amerykańska korporacja z branży technologicznej otwierająca polskie biuro. Ta tendencja pokazuje, że region CEE staje się coraz ważniejszy dla firm i inwestorów z USA. Jednakże powstające w Europie Środkowo-Wschodniej biura zagranicznych gigantów zmniejszają szanse rozwoju lokalnych przedsiębiorstw.
IgnitionOne to dostawca aplikacji online pozwalających na centralizację wszystkich działań marketingowych na jednej platformie. Firma powstała w 2004 roku, a z jej rozwiązań korzysta ponad 300 mln użytkowników w przeszło 50 krajach. Spółka generuje rocznie ponad 30 mld przychodów. IgnitionOne od wielu lat współpracuje z polskimi korporacjami, takimi jak Play, Netia czy Orange.