Aktualności

InFlavo Friendly Shopping: zakupy na Facebooku

Platforma zakupowa InFlavo zintegrowała swoje usługi w jednym narzędziu. Ma to ułatwić sprzedawanie produktów za pośrednictwem Facebooka. InFlavo ma nadzieję, że niski abonament i prowizje przyciągną nowe sklepy.

InFlavo weszło na rynek prawie rok temu. Istniejące do tej pory platformy: InFlavo Market, InFlavo Friendly Shopping Free oraz InFlavo połączone zostały w jedną aplikację. Jednocześnie ujednolicono obowiązujące dotychczas trzy plany taryfowe. Aplikacja – w ramach abonamentu w kwocie 29,99 zł netto – zapewnia użytkownikom dostęp do wszystkich funkcjonalności, oferowanych do tej pory tylko w najobszerniejszym pakiecie (nielimitowana liczba produktów, pełny hosting, kody rabatowe, kompleksowe wsparcie techniczne, aktualizacje oprogramowania).

Przy okazji ustalono górny limit prowizji InFlavo na 350 zł miesięcznie. Nieważne, ile sprzedasz – kwota prowizji nie przekroczy 350 zł. To ciekawe rozwiązanie, mogące przyciągnąć dużych graczy do InFlavo.

Dodatkowym ułatwieniem dla klientów jest możliwość realizowania bezpłatnych przesyłek za pośrednictwem paczkomatów InPost.

Więcej informacji na stronie www.inflavo.pl.

Komentarze