Use It Better, narzędzie do analizy zachowania użytkowników gier i aplikacji, pozyskało inwestora. Jest nim Innovation Nest wraz z koinwestorami, którymi są Naoise Irwin (Zynga), Krzysztof Kujawa (GetInsured) i Marek Kuryłowicz (Kuryłowicz & Associates). Nie podano kwoty inwestycji ani liczby udziałów, jakie obejmą w projekcie poszczególni inwestorzy. Use It Better zostało założone przez Łukasza Twardowskiego (CEO) oraz Mariusza Zglinickiego (COO), którzy wcześniej przez 8 lat wspólnie prowadzili agencję interaktywną Cookie, zdobywając liczne wyróżnienia z zakresu User Experience na arenie międzynarodowej (m.in. The FWA, Cannes Lions, Golden Award Montreux).

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również