Aktualności

Inspiracje: voice-blogging podbija Azję

bubbly_med

Serwis Bubble Motion umożliwiający “głosowe blogowanie” dostał 5 mln $ w rundzie E od japońskiego funduszu JAFCO. Łącznie ma już 50 mln $ i 19 mln użytkowników.

Trudno powiedzieć, czy “głosoblogging” (przepraszam – jeśli macie pomysł jak zgrabnie spolszczyć “voice-blogging” to piszcie…) pójdzie dalej w świat. Azja, szczególnie zaś Japonia jest specyficznym rynkiem, który niekoniecznie ma przełożenie na światowe trendy. Globalna moda też nie sprawdza się w Kraju Kwitnącej Wiśni.

Voice-blogging podbija jednak nie tylko Japonię, ale i w Indiach, Indonezji i na Filipinach. Bubble Motion działa pod marką Bubbly. Ta działająca na Androidzie i iOS aplikacja ma już 19 mln użytkowników i świetne hasło reklamowe: “Bubble is a Twitter with a voice”.

Komentarze