Jacek Gadzinowski obejmuje funkcję Partnera i Dyrektora Strategii w firmie BrandTube, wchodzącej w skład grupy kapitałowej G7 media. Gadzinowski, w ramach struktur będzie odpowiadał za budowę sieci partnerskiej, współpracę z vlogerami oraz rozwój i strukturyzację rynku wideo w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie marketingowe po stronie klienta, agencji reklamowych, konsultanta i twórcy treści wideo. Gadzinowski zajmował się komunikacją marketingową i PR, e-commerce m.in. w Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/McCann Worldwide, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile), Onet.pl - Play It /grupa ITI i magazynie o grach komputerowych Secret Service, współpracował z portalem internetowym Valhalla.pl i Załoga G. Doradzał zarządowi KKS Lech Poznań w kwestiach działań wizerunkowych w internecie i e-commerce. W ostatnich latach pracował dla szeregu klientów korporacyjnych prowadząc działalność doradczą i konsultingową m.in w branżach: bankowość i finanse, rozrywka, turystyka, sport, handel, elektronika użytkowa. - Od sierpnia działamy w poszerzonym składzie. Jacek poszerzył kompetencje zespołu BrandTube dzięki wieloletniemu doświadczeniu marketera oraz twórcy treści -  współtworząc tym samym wizję budowy rynku video w Polsce: konsolidacji, rozwoju jakościowego contentu, remedium dla marek i klientów na spadające zasięgi tradycyjnych mediów oraz social media – mówi Inez Białobrzeska, CEO BrandTube. - Dołączenie Gadzinowskiego to nie koniec zmian w BrandTube. Będziemy intensywnie rozwijać naszą ofertę umiejętnie łącząc to czego potrzebują klienci z tym co rzeczywiście chce oglądać konsument – dodaje Białobrzeska. Prywatnie Jacek Gadzinowski to pasjonat wideo, podróży i sportów ekstremalnych takich jak wakeboarding, kitesurfing czy snowboarding. Miłośnik podróży i aktywnego wypoczynku, które nie tylko z powodzeniem łączy, ale też efektywnie wykorzystuje w pracy zawodowej.

Zobacz również