Aktualności

Jak usprawnić system komunikacji w firmie?

business-17686_1280

Każda nowoczesna firma musi zadbać w toku swojej działalności o utrzymywanie i wykorzystywanie w optymalny sposób systemu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Pozwala to na sprawne funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. W jaki sposób można usprawnić komunikację w firmie?

Każda nowoczesna firma musi zadbać w toku swojej działalności o utrzymywanie i wykorzystywanie w optymalny sposób systemu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Pozwala to na sprawne funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. W jaki sposób można usprawnić komunikację w firmie?

System telekomunikacyjny w firmie

Komunikacja w firmie w dzisiejszych czasach opiera się o telefonów stacjonarne, komórkowe, internetowe, komunikatory tekstowe i wideo, czy też przez pocztę elektroniczną. Wszystkie te elementy składają się na system komunikacji firmowej – zewnętrznej i wewnętrznej.

Centrala abonencka w chmurze obliczeniowej

W dużych firmach i korporacjach, w urzędach czy w firmach posiadających call center i/lub contact center, wykorzystywane są centrale telefoniczne, stanowiące centralny punkt firmowej sieci telefonicznej. Małe i średnie firmy nie inwestują w takie rozwiązania, z uwagi na ich wysokie koszty. Zamiast tego wybierają wirtualne – dostępne jako usługi w abonamencie. Pozwalają one na budowę niezależnej, w pełni funkcjonalnej firmowej sieci telefonicznej, przy zminimalizowaniu kosztów takiej inwestycji.

Nowoczesne centrale telefoniczne w chmurze – m.in. centrala IP PBX oferowana przez FCN klientom w Polsce, niosą za sobą wiele korzyści dla klientów. Oprócz dopasowania kosztu centrali do potrzeb firmy, usługa ta oferuje wiele dodatkowych funkcji. Między innymi, operator może zapewnić swoim klientom usługi telekonferencji, wirtualnego faksu czy też call center i contact center. W ramach centrali można tworzyć zapowiedzi głosowe, korzystać ze skróconej numeracji wewnętrznej, z nagrywania rozmów, interaktywnego menu czy z usługi kolejkowania połączeń przychodzących. Wszystkie mają ogromne znaczenie w firmach, które Planują tworzyć profesjonalne infolinie albo call center.

Dzięki wdrożeniu w swojej działalności centrali telefonicznych można zdecydowanie usprawnić komunikację w firmie, bez konieczności podejmowania kosztownych inwestycji.

Komentarze