Aktualności

Kiedy strony na Facebooku notują największy ruch? – wyniki badań

Według wyników badania programu Napoleon profile firmowe na Facebooku notują najwięcej „like’ów” ok. godziny 10:00. Najwięcej komentarzy pojawia się zaś pomiędzy 19:00 a 21:00. Najmniejszą aktywność na stronach marek polscy użytkownicy wykazują po południu. Wpisy na fanpage’ach publikowane są w miarę regularnie w ciągu dnia, z największą częstotliwością od godziny 20:00 do 22:00. Wcześniejsze badania programu wykazały, że podczas weekendów użytkownicy wykazują większą aktywność na firmowych fanpage’ach, ale ich administratorzy publikują wtedy mniej wpisów.

Badanie zostało przeprowadzone w I półroczu tego roku na 800 największych polskich fanpage’ach. Analiza objęła ok. 500 tys. postów, 2,5 mln komentarzy i 7,5 mln like’ów.

Komentarze