Aktualności

Lionbridge i Mylo nowymi członkami IAB Polska

iablogo

Do grona członków nadzwyczajnych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły kolejne dwie firmy: specjalizująca się w content marketingu firma Lionbridge oraz kancelaria prawna MyLo.

Lionbridge to jedna z największych na świecie firm oferujących usługi globalnego content marketingu. Zajmuje się tworzeniem treści i ich globalizacją oraz testowaniem produktów swoich klientów. Działalność Lionbridge pozwala spójnie budować globalną świadomość marek, szybciej przygotowywać międzynarodowe kampanie marketingowe oraz otrzymywać wysokiej jakości tłumaczenia materiałów marketingowych, w tym filmów i witryn internetowych. Firma współpracuje z ponad 800 największymi markami na świecie, wśród których znajdują się m. in. Audi, Canon, Deutsche Bank, Dell, Hilton, Microsoft, Novartis, Philips oraz Wizz Air.

– Z zadowoleniem przyjmujemy fakt dołączenia do społeczności IAB Polska, ponieważ daje nam to możliwość aktywnego udziału w dyskusji na temat standardów i rozwoju rynku digital w Polsce. Pracując z największymi markami na świecie zdobyliśmy wiele doświadczeń, którymi chcemy się podzielić m.in. w pracach grup roboczych oraz podczas wydarzeń organizowanych przez IAB Polska. – mówi Jacek Stryczyński, Prezes Zarządu Lionbridge Poland i Lionbridge Slovakia

Kancelaria MyLo Pogoda Gładki Langier Grzesiek sp. k. zajmuje się obsługą prawną podmiotów z branży IT i e-commerce. Kancelaria pomaga klientom w przygotowywaniu od strony prawnej kampanii reklamowych i promocyjnych, które opierają się m.in. na wykorzystaniu mediów społecznościowych i e-mail marketingu. Specjalizacją prawników z MyLo są spory sądowe i szeroko pojęte prawo nowych technologii.

– Przystąpienie do IAB to dla nas szansa na lepsze zrozumienie branży, dla której działamy, a także okazja, by pomóc zrozumieć obowiązujące prawo i pokazać, jak skutecznie wykorzystać jego mechanizmy. To sposób na poznanie problemów prawnych, z którymi na co dzień styka się e-commerce i reakcji na nie. To możliwość twórczej wymiany poglądów i stanowisk, zdobycia cennego doświadczenia i podzielenia się nim. – mówi Łukasz Gładki, adwokat i wspólnik Kancelarii MyLo.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących szeroko rozumianą branżę internetową.

Komentarze