Aktualności Biznes

Listonic pokazuje, jak powinny wyglądać zakupy na smartfonie

listonic-ekipa

Listonic stawia na m-commerce, czyli zakupy z poziomu telefonu komórkowego. Firma wprowadziła na rynek aplikację Listonic – Zamów Zakupy, dzięki której zamówisz zakupy jadąc autobusem czy stojąc w kolejce do kina.

Jak w praktyce wygląda korzystanie z aplikacji? Jej zaletą jest prosty, ale jednocześnie przyjemny dla oka interfejs. Produkty podzielono na kategorie w logiczny sposób, dzięki czemu można łatwo odszukać potrzebne rzeczy. Nieco brakuje w wyszukiwarce kontekstowych podpowiedzi, ale mimo tego skompletowanie koszyka nie zajmuje wiele czasu.

Trochę zawiodłem się na stabilności aplikacji – zdarza się, że długo ładuje dane, aby na końcu wyświetlić komunikat o problemie z ich pobraniem. Aktualizacja powinna to naprawić. Poza tym małym mankamentem z Listonic – Zamów Zakupy korzysta się wygodnie i sprawnie.

Aktualnie można składać zamówienia w trzech sklepach – są to A.pl, Alma24 oraz Frisco. Osobiście brakuje mi tutaj np. Tesco Ezakupy, ale doskonale rozumiem, że nawiązanie współpracy z tak wielką siecią wymaga nie lada wysiłku. Zwłaszcza, że Tesco dopiero niedawno rozpoczęło sprzedaż przez Internet.

Po wprowadzeniu nowej aplikacji na iPada oraz tablety z systemem Android, Listonic planuje ekspansję zagraniczną. Więcej o planach firmy przeczytacie w wywiadzie, który opublikujemy w przyszłym tygodniu.

Komentarze