LMS Invest zainwestował w dwie spółki działające w obszarze związanego z modą ecommerce. Serwis Mustache.pl i działający w oparciu o model subskrypcyjny portal Full of Fashion to dwa nowe projekty w portfolio funduszu należącego do SpeedUp Venture Capital Group. Full of Fashion oferuje dodatki modowe dla kobiet w modelu subskrypcyjnym - wystarczy, że wybierzesz swój styl oraz model subskrypcji, a co miesiąc pod Twój adres trafią modne bransoletki czy korale. - Przez najbliższe 2 lata chcemy pozyskać kilkanaście tysięcy subskrybentek. Równolegle rozwijać będziemy typowy sklep e-commerce z akcesoriami modowymi – mówi Jakub Mazurkiewicz, współzałożyciel Full of Fashion. - Plany na rozwój naszej marki to wyjście poza granice Polski, w której chcemy uzyskać pozycję lidera na runku sprzedaży online dodatków do mody – dodaje. - Z obserwacji polskiego i zagranicznego rynku wynika, że co najmniej 75% zakupów w systemach subskrypcyjnych następuje po ujawnieniu zawartości pudełka. Dlatego też w swojej koncepcji modelu sprzedaży zrezygnowaliśmy z „mystery box”. Klientki i klienci serwisu będą wiedzieć jakie konkretnie produkty znajdą się wewnątrz przesyłki – mówi Marcin Pawełczyk, współtwórca Full of Fashion. Mustache.pl to kolejna w polskim Internecie platforma do handlu odzieżą, która jednak poza samą sprzedażą produktów wielu marek w jednym miejscu oferuje coś więcej. Są to profile kupujących, które mają tworzyć społeczność ludzi świadomych mody, z możliwością wymiany poglądów, oraz prezentacji swoich stylizacji na stronie jak i połączonych z nią portalach społecznościowych. W ciągu 3 miesięcy serwis pozyskał 2500 zarejestrowanych użytkowników.

Zobacz również