Aktualności

MyDeal.pl: tajniki skutecznej promocji

mydeal

Serwis zakupów grupowych MyDeal.pl rozpoczął akcję edukacyjną dla przedsiębiorców. Wśród partnerów serwisu dystrybuowany będzie poradnik pt. “Jak skutecznie promować swoją firmę?” oraz Kodeks Dobrych Praktyk.

W ramach akcji edukacyjnej przygotowane zostały materiały, które przedstawiciele MyDeal.pl będą dystrybuować wśród obecnych i nowych partnerów serwisu. Z materiału poradnikowego przedsiębiorcy dowiedzą się m.in., w jaki sposób efektywnie promować swoją firmę zarówno za pośrednictwem tradycyjnych, jak i najnowszych kanałów komunikacji. Kodeks Dobrych Praktyk to zbiór zasad, które pozwolą przedsiębiorcom wzmocnić efekt osiągnięty dzięki zakupom grupowym, dać pełną satysfakcję klientom korzystającym z kuponów zniżkowych oraz – w rezultacie – zapewnić sobie ich lojalność.

Broszura została podzielona na kilka części tematycznych: “Czym jest marketing?”, “Jak promować firmę tradycyjnie, w sieci i z wykorzystaniem marketingu szeptanego?”, “Jak zaplanować skuteczne działania w mediach społecznościowych?”, “Jakie są dobre praktyki w kontakcie z klientem?” oraz “Dlaczego warto korzystać z zakupów grupowych?”. Przy opracowaniu poradnika współpracowały osoby na co dzień zaangażowane nie tylko w działania związane ze sprzedażą i obsługa partnerów biznesowych, ale także specjaliści ds. komunikacji, public relations, marketingu i mediów społecznościowych, a także obsługi klienta.

Poradnik oraz Kodeks Dobrych Praktyk będą dystrybuowane wśród przedsiębiorców przez przedstawicieli MyDeal.pl. Materiały zostaną także udostępnione na stronach serwisu do pobrania przez wszystkich zainteresowanych.

Komentarze