Przechowywanie plików i danych w różnych usługach nie sprzyja produktywności. Primadesk pozwala zebrać je w jednym miejscu. W Primadesk przechowasz dane i pliki z ponad 30 usług, takich jak Dropbox, Box, Sugarsync, Gmail, Facebook, Picasa czy Google Docs. Wystarczy poświęcić kilka minut na konfigurację oraz ustalenie wspólnego loginu i hasła. Wygodną opcją jest przenoszenie plików z jednej usługi do drugiej za pomocą drag’n’drop, bez konieczności pobierania ich na dysk twardy. Dzięki wyszukiwarce szybko znajdziesz pożądany dokument czy zdjęcie bez pamiętania, w której chmurze się znajduje. Dodatkowo Primadesk oferuje przestrzeń na backup danych – od 1 GB do 30 GB. Aplikacja integruje pocztę od różnych dostawców, co również usprawnia pracę. W skali miesiąca Primadesk pozwala zaoszczędzić kilka godzin, spędzanych do tej pory na zarządzaniu własnymi plikami. Aplikacja działa w przeglądarce internetowej, a także w formie aplikacji mobilnej na smartfony z systemem iOS lub Android. Cena: free (nieodpłatna), Pro ($5 miesięcznie), Premium ($10 miesięcznie)

Zobacz również