Aktualności Biznes

Nokaut powiększa bazę o 100 tys. produktów Zalando

grupa_nokaut_med

Grupa Nokaut rozpoczęła współpracę z Zalando – największym w Europie internetowym butikiem obuwia i odzieży, który wszedł do Polski we wrześniu 2012. Dzięki niej baza produktów porównywarki cenowej Nokaut zwiększyła się o ponad 100 tys. produktów.

Dotychczas kategoria “Moda i styl” w Nokaut liczyła prawie 300 tys. produktów. Po wzbogaceniu oferty o przedmioty z Zalando liczba wzrosła więc o ok. 33%.  Produkty butiku stanowią teraz aż 25% katalogu z tej kategorii.

Twórcami Zalando są bracia Samwer (Rocket Internet), którzy budowali wartość takich firm, jak CityDeal, StudiVZ czy Jamba. Butik jest europejskim odpowiednikiem Zappos. Spółka została założona w 2008 roku, a w 2011 osiągnęła przychody w wysokości 510 mln euro.

Komentarze