Aktualności

Nowa opcja dostawy ‘Allegro Kurier InPost’

allegro-logo

Usługa ‘Allegro Kurier InPost’ to kolejna forma dostawy towarów zamawianych online, która powstanie dzięki współpracy InPost S.A., InPost Express Sp. z o.o. i Allegro, największej polskiej platformy e-zakupowej. W opcjach przesyłki każdy e-kupujący – obok dotychczasowych sposobów doręczenia ‘Allegro Paczkomaty® InPost’ oraz ‘Allegro Polecony InPost’ – będzie mógł dodatkowo skorzystać również z dedykowanej usługi kurierskiej. Obecnie spółki prowadzą proces integracji swoich systemów informatycznych.

Do tej pory InPost i Allegro umożliwiały użytkownikom platformy e-zakupowej skorzystanie z dwóch preferowanych form przesyłki – ‘Allegro Polecony InPost’ oraz ‘Allegro Paczkomaty® InPost’. Nowością będzie wprowadzenie nowej usługi ‘Allegro Kurier InPost’.

„Decyzja o uruchomieniu usługi ‘Allegro Kurier InPost’ wynika z wysokiego poziomu satysfakcji klientów z rozwiązań oferowanych wspólnie przez Allegro i InPost. Stanowi tym samym odpowiedź na bieżące potrzeby konsumentów, którzy oczekują szybkiej i wygodnej formy doręczenia zamówionego produktu. Skuteczność i rosnącą popularność naszych rozwiązań potwierdza obecność opcji ‘Allegro Polecony InPost’ w ponad 3,2 mln ofert na platformie Allegro” – komentuje Sebastian Anioł, prezes InPost SA.

W ramach badania konsumenckiego[1] przeprowadzonego za pomocą ankiety on-line dostępnej dla każdego odbiorcy przesyłki – aż 93% klientów nowej usługi kurierskiej InPost oceniło dostawę jako „bardzo dobrą” albo „dobrą”. Jak wynika z zebranych informacji, wśród kluczowych kwestii mających wpływ na ocenę usługi konsumenci najczęściej wskazywali: szybkość, terminowość oraz profesjonalizm kuriera.

„Naszą ambicją jest, abyśmy dostarczali klientom skuteczne i wygodne narzędzia, dzięki którym zakupy i sprzedaż na Allegro są proste i przyjemne. Dzięki współpracy z InPost klienci mogą korzystać z najlepszych na rynku opcji dostawy, a my wprowadzamy na polski rynek e-commerce zupełnie nowy – pod względem ceny i wygody – standard dostarczania zamówień składanych online – podkreśla Przemysław Budkowski, prezes Allegro.

[1] Badanie przeprowadzono metodą ankietową na próbie 2559 osób. Link do badania otrzymał drogą mailową każdy odbiorca przesyłki, a z możliwości wystawienia oceny w pięciostopniowej skali skorzystało 2500 osób. 74,5% ankietowanych zaznaczyło odpowiedź „świetna” (ocena 5), a 18,5% – „dobra” (ocena 4).

Komentarze