Aktualności

Nowe gry szkoleniowe na polskim rynku

GRYHR_LOGO_BIG

Niedostępne dotąd w Polsce zestawy gier symulacyjnych wspierających rozwój zawodowy pracowników i procesy zarządzania w organizacji – to narzędzia za pomocą których firma Gryhr.pl planuje podbić polski rynek. 

Nowe narzędzia służą zwiększaniu skuteczności warsztatów szkoleniowych oraz pomagają działom HR lepiej planować program poszerzania kompetencji personelu. W ofercie znajdują się zestawy trzech gier: „Know Me” doskonaląca otwartą komunikację, „Leadout” kształtująca liderów oraz „Cross – Culture Tour Game” edukująca w zakresie różnic kulturowych. Udostępnione produkty ułatwiają zdobywanie wiedzy w zakresie kompetencji miękkich, które są obecnie bardzo cenione na rynku pracy. Gry stanowią przydatne narzędzie również dla Assessment Center, które wspiera asesorów w poznaniu sylwetki pracownika i pomaga w udzielaniu informacji zwrotnych.

Zarządzanie ścieżkami rozwoju zawodowego to jedno z najważniejszych zadań specjalistów HR. Z mojego doświadczenia wynika, że wykorzystanie mechanizmu gier w procesie szkoleniowym pracowników przynosi wymierne efekty dla organizacji – mówi Anna Filipowicz-Florczyk, założycielka Gryhr.pl.

Strategią Gryhr.pl jest dostarczanie narzędzi szkoleniowych służących rozwojowi u pracowników tzw. „soft skills”, czyli umiejętności miękkich, które obejmują takie cechy, jak: komunikatywność, asertywność, kreatywność, empatię, odporność na stres, kompetencje przywódcze, umiejętność kooperacji, rozwiązywania problemów, czy autoprezentacji. Gryhr.pl adresują swoje produkty szczególnie do menedżerów HR w firmach, korporacjach i organizacjach biznesowych oraz do placówek edukacyjnych, ośrodków szkoleniowych i agencji eventowych. Ze względu na anglojęzyczny charakter gier, z oferty mogą również skorzystać uczelnie prowadzące kierunki MBA i szkoły językowe. Oferta firmy udostępniona jest w trzech wariantach: zakup, wypożyczenie lub przeprowadzenie szkolenia z wykorzystaniem gry bezpośrednio przez specjalistę z Gryhr.pl.

Komentarze